Mavipatik Mrclngr Rafaelli Olumlu düşünün hep kızçelerr kötüye yormayınn 🌸inşallah kolaylıkla alın kucağınıza 🫠
Meryyyyyyyyy Rafaelli evet cumartesine kadar bekleyecez dedi doktorum Almanyada yaşıyorum 41’in sonuna kadar bekleniliyor burada muayene olduğum hastanede herhangi bir durum olmadığı müddetçe
tansugl37 BetulCicek yaptım kaç kere anca açılma oldu devamı yok 😂 yarın suni veriyorlar. O kadar ümidim azaldı ki suniyle bile olmayacak gibime geliyor
Mrclngr Mrclngr teşekkür ederim canım haklısın 🥰😇amin inşallah bizimde son bir haftamız kaldı bekliyoruz hala
Rafaelli Meryyyyyyyyy rumikaa 40+0da suyum geldi, tam acılışın olmasına ragmen doguramadım bebegın kalbı yavaşlamaya başladıgı ıcın acıl sezeryana alındım
Minigim_ben1 Rafaelli bende 40 haftalığım bugün doktora gittim sancım çıktı ama ben hissetmiyordum açılma yok 41 e kadar beklicez doğmazsa suni sancı vericez dedi
Gulsahs Tam 39 haftalığım 1 buçuk cm açılmam varmış ama bebiş gelmiyor nst de hafif sancı çıkıyor normal doğum için bebişim kanala girmesini bekliyoruz ama inatçı kızım girmiyor suni sancıdan korkuyorum inşallah kendi sancımla doğum yaparım🥹