Cnsyldz Filizingoo benim 2. Gebeliğim şu an 5 aylık hamileyim. Eğer gebelik varsa her türlü çıkar ama yinede sabah ilk idrarla yapın diyorlar 2 tane aldırın birini eşiniz gelince diğerini gündüz yaparsınız olmazmı🥰
Filizingoo @ppmerlina yok canım eczaneler biraz uzak bize bende gidip almaya kendime görmüyorum almış inşallah akşama öğrenip rahatlicaz hepimiz 😂
Filizingoo @Cnsyldz Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️ Tabiki öyle yaparım ama bugün geçirmemin 4. Günü varsa mutlaka çok silikte olsa çıkar diye düşünüyorum
Filizingoo @ppmerlina awox’a iyi diyordu herkes ondan aldırdım. Gecikmemin 4. Günü varsa çıkar her türlü inşallah gece yapıcam hayırlısı
Filizingoo @Cnsyldz şaka gibi ama eşimin işi uzadı 😂 yarım saate haber veririm canımmmm dua edin pozitif olsun boşa çıkmasın bunca bekleme 🤣
Cnsyldz Filizingoo elbet bundada vardır bir hayr rabbim geciktiriyor güzelleştirir İnşaallah sizin için sabah namazımda dua ettim rabbim sağlıklı sıhhatli bir evlat nasip etsin inşaallah🤲🥰
Cnsyldz Filizingoo çooook sevindim rabbim kucağına almayı nasip etsin inşaallah🤲 İstiyen herkese nasip etsin 🥰🤲