Simge_gunes ezoocum bana da 21. Haftada gel dediler ikiz gebelik bakalım hayırlısı artık hepimiz hayırlı haberlerle döneriz inşallah 🤲🏻🤲🏻
Pembe_bulut Ashar 28 de gireceğim ben araştırma hastanesinde. 🤐 Doktor bakılacağını sorun olmayacağını söyledi artık hayırlısı 🤷🏻
2cocuk2kopek Pembe_bulut çok geç yalnız 28 23 den sonra detaylı bakılmıyor gelişimi tamamlandığı için
Pembe_bulut 2cocuk2kopek doktoruma sordum sorun olmayacağını bakılacağını söyledi ben de endişe etmiştim açıkçası bu konuda.
2cocuk2kopek Pembe_bulut bugün girdim perinataloğa riskli gebelik varsa o tarihlerde tekrar bakılır dedi . İlk detaylıysa zor olur
pkbsr ynzl hayırlı olsun canım detaylı ultrason ne kadar sürüyor zaman olarak ve her zamanki şekilde bakılan ultrasonun daha uzunu mu oluyor benim de az kaldı ama pek bilgim yok açıkçası 🙈
ynzl pkbsr daha uzun oluyor canım yarım saat 45dk civarı sürdü. Ama devlet hastanelerinde 15dk civarı sürüyor diye biliyorum ☺️
queenanne1 Simge_gunes 19da gittim erken gelmişsin dedi (aslında benim amacım cinsiyeti öğrenmekti😂) 23.haftada tekrar çağırdı o zaman gittim net sonuç aldık
Girlmama Simge_gunes 20. haftada ilk detayli 30. haftada 2. detayli 30. haftada bebegin beyin gelisimi tamamlaniyor bu yuzden 2 defa gittim