Momoz çok şükür bende Bi sorun yok çünkü neden eminim gidip kontrollerini yaptırdım ordan eminim. gözümde büyüttüm inanki fazlasıyla büyüdü hemde çünkü bu süreç zor meşakkatli geçti ama bak bir sürü YouTube de video izledim sayısız prof. Den hepsi lh ve fsh değeri yüksek özellikle yüksek olursa sperm olmuyor ama normal değer deyse ilk amelyattanda ilaçlarla sperm hücrelerini dışarı aktarmaya çalışıyorlar başarılı olmazsa amelyat
Ben şimdiye kadar ya hiç hücre yoksa ne yapacam die düşünürken arastirmalarimda hücre olduğunu anladım. ailenizde doktor çok telefon kadar yakınlar ama kahretsin soramiyorsun çünkü birine söyleyince tüm sülale öğreniyor. o yüzden kendim herseyi araştırıyorum