yacem kan testindesorun yoktu ama sprem testi 0 çıktı. Sonra bir süreç daha var eşin ufak bir operasyon geçiriyor ve tesede sprem varmı yokmu ona bakılıyor. Çünkü bazı erkeklerde tesede yani yumurtalıklarında da sprem olmuyormuş. Eşimde tesede sprem bulundu 3 tüp sperm alındı. Bu arada sperm ameliyatı ile benim yumurtalıklarımdan yumurta toplama işlemi tarihleri ayarlandı. İlk denemeyi taze spremle yapmayı daha sağlıklı buluyordu dr. Bende o süreçte yumurtalarım büyüsün diye 12 gün kadar kendime göbekten iğne vurdum. Bendende yumurta alındı. Laboratuarda sperm ve yumurtalar döllendi ve içlerinden en kaliteli olanlardan 2 tanesi bana transfer yapıldı geri kalanlar donduruldu. Biz ilk gittiğimiz dr. Da çok sorun yaşadık. 3 kez denedik boşuna hem zaman hem para harcadık. Tabii yaşadığımız stres üzüntü boş umutlar cabası. 3. Denemeden önce tekrar yumurta toplama operasyonu geçirdim. Bu operasyonda karın boşluğumum su topladı ama dr okadar ilgisizdi ki 1 hafta tatile çıkmişti ve ben o halde günlerce acı çektim. Sonra dr la kavga ettik başka bir hastaneye geçtik. Burada gittiğimiz dr. Ünlü bir profesördü ve neredeyse diğer hastane ile aralarında fiyat farkı bile yoktu. 2. Operasyonla toplanan yumurtaları bu hastaneye taşıdık. Ve öğrendikki önceki hastaneden gelen 15 embriyomuzdan 14 ü ölüymüş. Sadece 1 tane embriyomuz vardı. Bu dr bize genetik test önerdi. Genetik testte embriyomuz sağlıklıydı ve transfer yapıldı. Şimdi 34 haftalık hamileyim. Kısmetse 45 güne kadar kızımı kucağıma alacağım. Yatıp kalkıp profesöre dua ediyorum.