Aress 36+5 ti 6mayısta ama bugün doğum yaptım 35+5 te doğdu. Bebek önden gidiyordu beklemez diyorduk ikinci sezeryan olacağı için, geçen perşembe hafif sancım var diye yatış vermişti bi gece yatmıştım pazartesi kontörle gittiğimde 6mayısa çekmişti ama bugün sabah suyum gelmeye başladı bugün doğdu kızım 😊