Beril16 Kızlar merhaba, Kavuşmaya çok az kaldı 🥰 Son hazırlıklariniz nasıl gidiyor? Geri sayimda kaçıncı gündesiniz 🫶🏻
Ayse0434 Nidazzyaaa bizim de 20 Mayıs tahmini ama normal doğum istiyorum ilk doğumum bakalım ne zaman gelecek 🥹🌸
Hk29 Nesrnn aaa benimde aynı. Bugün nst de sancı çıktı doktor diyor doğurmazsan eğer haftaya görüşürüz 🤣
Durukus0202020 36+4teyiz bel ağrım var sürekli, ara ara karnım ağrıyor soğuk almış gibi ama gelen giden yok 😓 doğurmak istiyorum artık
Nesrnn Hk29 bizim de haftada 1 cagırıyor ama anı durumda hemen gel dedı sancılar baya sıklaştırın acılma yok
Mavera316 Beril16 38+4 ama hiç belirti yok gibi yaa ananas hurma ahududu çayı pilates her tuşa basıyoruz resmen😀😃
Minigim_ben1 Beril16 38+5 şuan normal olacağı için herhangi bir tarih yok benim ağrı sancı açılma durumuma bağlı 😊