Nessozz Duygu_52 evet duyduk bi 4 hafta sonra tekrar gidicez inşallah ikili test zamanı ama yaptırmıcam fetal yaptırıcaz direk. ilkinde yaptırmıştım saçma sapan sonuçlar yüzünden çok moral bozukluğu yaşadık uzun süre.
Duygu_52 G12s_18 ne güzel Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 biz daha duymadık kalp atışını doktor 2 hafta sonra gel dedi keseyi gördük ama ilk çocuk kaç yaşında
Duygu_52 G12s_18 olsun canım beraber büyürler yaş aralığı çok olmadığı için ileride çok zorlanmazsın sağlıkla gelsin bütün bebişler ❤️🌸
Duygu_52 Nessozz bende ilk hamileliğimde yaptırmıştım olumsuz bi sonuç almamıştım her gebelik farklı tabi içiniz nasıl rahat edicekse o şekilde ilerlersiniz artık özel hastaneye mi takiplisiniz
Nessozz Duygu_52 Ben avrasya hastanesine gidiyorum gaziosmanpşa. ilk doğumumu da bu bu doktor da yapmıştım.