Duygu_52 hiç korkmayın😊 ilk doğumda lohusalık depresyonu yaşadım çok ağır şekilde o yüzden hep korktum 2.çocuktan ama 4 yıl üstüne doğdu kızım. Gerçekten ilk çocuk acemilik 2. Çocukta annelik tam oturur derler ya onu yaşadım. İlk doğum sonrası depresyondan dolayı yaşayamadığım çoğu şeyi yaşadım ikinci doğumda😊 tek zor taraf ilk çocuğumla ikinci arasındaki dengeyi kurmak oldu. Çok kıskandı kardeşini ama zamanla onuda aştık😊