Zeynepow kızlar 5+2 haftalık gebeyim doğal olarak cinsiyetini merak ediyorumm. Yüzük testi yapan var mı? Başka yollar denediniz mi? Doğru çıkan var mı? 🥰
zynpknt Zeynepow benim doğru çıktı yüzük testi ama kafama tuz dökmüşler onda yanlış çıkmıştı ama yüzükte doğru çıktı
tahamommy Zeynepow yüzük testinde kız çıkıyor ısrarla ama doktor erkek dedi 😅 detaylı ultrasına kadar hiç bişey almıcam ne olur nolmaz 🤣
oglussannesiiii tahamommy burda bi kadın detaylı ulturasona girmesine rağmen 39. Haftaya kadar kız biliyormuş 39. Haftada sancısı olmuş erkek olduğunu öğrenmiş hiç belli olmuyor vallaha Allaha emanet gidiyoz😂😂
zynpknt Zeynepow alyansımı altın kolyeme geçirdim karnıma 3 kere değdirip kaldırdım yanlış hatırlamıyorsam dönünce erkekti benim dönmüştü ve erkek ama tabi ne kadar inanılır güvenilir bilemem😂
zynpknt Zeynepow valla çok net hatırlamıyorum artık 37 haftalığım😂 ama olabilir yüzüğüm yanımda olsa tekrar yapardım ama yok maalesef 😂
Zeynepow tahamommy Benim iki kızım var, üçüncüye gebeyim. Haliyle erkek istiyoruz Allah’tan. Rabbim isteyin vereyim demiş. Allah olmayanlara versin. Hayrla sağlıkla inşallah kavuşuruz❤️