Bibebek_2kedi Bende çok korkuyorum ama içerde kalamayacağı için bi şekilde çıkacak bu çocuk 😂 bi de ilerleyen haftalarda korku heyecan stres ne kadar çok olsa da bi an önce doğsun istiyorsun yani şu an ben öyleyim 36+2 olduk iyice ağırlaştım ve zorlanıyorum sağlıkla gelsinler inşallah bütün bebişlerimiz 😍🤲🏻