Bibebek_2kedi 33 haftalık olduk az önce doğum videoları izledim doğumdan çok korkuyorum yaa ne yapıcam bilmiyorum ilk gebelik 🥲 varmı benim gibi doğumdan korkann
Melickaya Bibebek_2kedi 21 haftalığım, günler geçtikçe korkuyorum aklıma her geldikçe içime bir tedirginlik düşüyor, güzel bir akıl alırsan banada ver 😅Allah yardımcımız olsun, bebeklerimizi sağlıkla alalım kucağımıza
Asya1122 Bibebek_2kedi sezaryen de olsa normal doğumda olsa izlediğiniz videolardaki kadar net göremezsiniz her şeyi bence izleyip korkutmayin kendinizi ☺️
Esma3222 Bibebek_2kedi aşkım 36 dan sonra artık gelsın herseye razıyım sağlıklı olsunda moduna gecıyosun korkma alttan muayene edene kadar ben çok korkuyodum ama okadar zor degıl hatta son baktıklarında hıc hıssetmedım bıle 39 haftadayım ve artık hemen gelsın dıye yapmadığım şey kalmadı gönlünü ferah tut Rabbım sabrını verır çok çok dayanılmaz bısı olsaydı herkes tek çocukda kalırdı ben hep böyle kendıme güven verdım 🥰
Bibebek_2kedi Melickaya Amin inşallah 🥰 Sizde normal mi düşünüyorsunuz benim bazen aklım sezeryana kayıyor gibi ama normal istiyorum 🥹
Melickaya Bibebek_2kedi ben karar veremiyorum ikiside gözümü korkutuyor hep daha kolay bir yolu olmalı bu işin diyorum 😅 son haftalarımda çatı muayenesine göre karar vereceğim sanırım
Esma3222 Melickaya çatı muayenesı dıyınce kalbıme ağrı gırıyodu resmen o derece korkuyodum ama zor degıl benım kolay oldu çok şükür sonra doğum korkun gıdıyo yanı
Bibebek_2kedi Asya1122 Haklısınız orası öyle tabi biraz tecrübe edinmek için izliyim dedim ama daha fazla korku oluştu o yüzden izlememek en iyisi 😂
busra05_ Esma3222 36. Haftada olan bırı olarak okudum suan korktugum sey alttan muayene kontrolu.. yada doğumda vajınal olursa büyük abdest kaçarsa vs dıye herseyı kafaya takıyorum korkudan
Bibebek_2kedi Esma3222 Ayyy inşallah yaaa nasıl moral verdiniz varya birden doğurasım geldii 🤣 Sizde Sağ Salim sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah miniğinizi 🫶
Tinkivinkidipsi Esma3222 doğru söylüyorsun herkes bir tane yapar aman daha yapmam bu nasıl bir acı der bir daha da yapmazlardı demek ki öyle değil
firstmama Banada doktorum çatı muayenesi bile yapmadı bebek doğru pozisyonda vajinal doğum yaparsın dedi 33+5’teyim korkudan uykularım kaçıyor nasıl doğurcam diye
Bibebek_2kedi firstmama Çatı muayenesi sanırım zaten 37 haftalarda filan oluyor bizim doktorumuzda henüz yapmadı ne zaman yapar bilmiyorum nts de bi kaç gün sonra giricem siz girdiniz mi
Esma3222 busra05_ çatı muayenesı kısıden kısıye degısıyomus ama kendını kasma ben çok kasıyorum ama boşuna kastığımı farkettım çünkü acımıyor yanı çünkü orası hazır oluyo artık diğer şeylere takılma ıllakı olucak onlar utanma sağlıkla bebegını kucağına alıcagını düşün 🥰
Sonnentala Bibebek_2kedi insallah biraz rahatlata bilirim gerçekten korkulucak birsey yok evet sancı kolay değil rabbim öyle güzel yaratmış ki kadinligi vücudun neyi nasıl yapacağın biliyor ben normal doğurdum size önere bileceğim birsey varsa oda dogumda utanmamak ve o an nasıl rahat olucaksan öyle davranmak bence en önemlisi o zaten ebeler olsun doktorlar olsun öyle güzel ilerletiyorlar ki zaten onların bi güzel sözü ( süpersin az kaldı ) demeleri çok rahatlatiyor hiç korkma düşünmemeye calis inan bana öyle çok rahat olursun insallah
Bibebek_2kedi Sonnentala Normalde de çok çekinen utanan biriyim ama bu sözünüzü kesinlikle aklıma kazıdım utanmamaya rahat davranmaya çalışıcam çok teşekkür ederim 🫶
Bezelyelerimm Bibebek_2kedi benım ıkıncı gebelıgım bunda karsıma dogum vıdeoları cıkıyor korkmuyorum bıldıgımden ama ılk gebelıgımde gorseydım korkardım😁 bakmayın öyle seylere valla doğurayım dıye beklıyorum 38 haftadayım artık cok fenayım
Bibebek_2kedi Bezelyelerimm Sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallahh sağlıkla 🥰 biraz tecrübe kazanmak için video izliyim dedim ama izlemez olaydım daha fazla korkmaya başladım haklısınız izlememek lazım 😂
Zeynepow O kadar güzel ki Normal doğum yapmak😍 Harika ve mucizevi. O zorluk bile çok kutsal ve güzel. Allah’ın mucizelerine tanıklık etmek gibi❤️
Esma3222 Bibebek_2kedi korkma korkma Allahın izniyle hıc bısı olmaz sağlıkla kucağımıza alalım bebıslerımızı ınsallah ♥️