Aselgozde123 canım ben bugün öylesine devlette bir doktora gittim karından baktım kesemi ve Yolk kesesini gördü ama hiç Mol gebelikle alakalı bir şey demedi bende hiç konusunu açmadım bence güzel düşünelim bu fikirleri kafamızdan atalım ki güzel ilerlesin büyüm ihtimal seninde benim gibi kanama alanların var inşallah geçer sağlıkla kucağımıza alırız