İyi akşamlar arkadaşlar bana geçen hafta şehirde alttan bakılınca Mol gebelik olabilir dediler benimde kafam karıştıgı için özele gittim oda sonuçların aslında iyi gidiyor bebekde göründü kalp atışıda peki mol gebelik degilse o kese gibi şeyler ne olabilir özeldeki doktorum kanama alanıda olabilir dedi benim çok şükür kanamam yok başından geçen varsa yardımcı olurmu uyku uyuyamıyorum?