Nazsuuu Duygu_52 ben doğumdan beri hiç korunmadim 6 aydır ama 3 ay kanama yüzünden ilişki olmadı ztn rahimde et beni var dedi doktor ve çocuğum olmicagini hissediyorum artık bebeğimi emzirmedigim için korunmuyorm
Duygu_52 Nazsuuu öyle düşünme canım olumlu düşün olumlu olur bende diyordum olmaz benim 2 çocuğum diye sonra artık kafama takmamaya başladım reglim 10 gün gecikti inşallah hayırlısı olur sizin içinde asla umudunu kaybetme
Sun10 Duygu_52 beta hcg ilk gebeliğime göre haftasına göre de baya düşüktü o yüzden de bence geç göründü. Oğlumda 5bindi bu gebeliğimde 453 aynı günlerde