Kızlar cumartesi test yaptım pozitif çıktı yarın kadın hastalıklarına randevu buldum doktora gidicem kan vermek için poliklinikte mi kan versem acaba sağlık ocağına mı gitsem bilemedim aynı mesafede uygulama 5hafta 5 günlük gösteriyor kese falan görünür mü eğer görünürse sağlık ocağına değil randevuma giderim