gizzzy35 Gizem-1009 Aptamil tavsiye etmem çok şekerli ve içerisinde palm yağı var. Ben sma Optipro kullandım oğlumda şeker yok palm yağı yok. İkinci bebeğime hamileyim inşallah gerek olmaz ama olursa yine sma Optipro alacağım
Bnguuu_102 Gizem-1009 sen dediğim damlayı mutlaka al bestlak 1 hafta boyunca günde 4 olarak kullan inan faydasını göreceksin
rumikaa Gizem-1009 bebalac gold almıştım ilk önce sevmedi bebeğim sonra denemek için aptamil pronutra aldım onu sevdi ve kilo alımı çok güzel tabiki gaz yapmıyor diyemem ana öyle çok değil masajla rahat çıkarıyor