Busra6694 Birbenbirbebek ay ayni biz sürekli isim değişiyor artık kime diyorsak eee baskaydi isim diye şimdi en son yağız Uras ismine karar verdik 😊
Merve-Beyto Birbenbirbebek al bendende o kadar. Veli yağız Veli alp Veli asaf Veli aras Veli atlas Veli karan 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
dlnyny a-koroglu 21 haftalık oldum kızımın ismine hala karar veremiyorum. Lena ilk defa duydum anlamı nedir?
Fatmadmr37 ebrugns41 23 haftalik olduk. Hala isime karar veremedik daha da zaman alacak sanırım karar vermek 😅
Birbenbirbebek Fatmadmr37 bacım yarışalım mı biz 34 haftalık olduk 😂 bir de erken doğum riskimiz çıktı 🥺 biz de hala karar veremedik
Fatmadmr37 Birbenbirbebek ilk çocuğumuz kızdı. Onun ismi daha biz sevgiliyken belliydi ilerde kızımız olursa diye konuşmuştuk. Şimdi oğlumuz oluyor benim beğendiğim bir kaç isim var ama eşimi ikna edemiyorum beğenmiyor 😅
Birbenbirbebek Fatmadmr37 ya bizim de ilk erkek onda o kadar kolay oldu ki ilkin şaşkınlığı mı 😂😂 idrak edilmemesi mi bilmiyorum 😂 içimize de cok siniyor suan da ilk oğlumun adı ama 2. Ye yok ne desem yakışmıyor ne söylesem olmuyor gibi 😂
Eda_2121 Fatmadmr37 aynısı hayalimdeki ismi biz daha sevgiliyken kararlaştırdık kız ismini erkek bebek olabilir şimdi isim karar veremiyoruz
Phyloo ebrugns41 kv tutturdu alihan da alihan diye koyacaksınız diyor kıza istediği konulmamış buna koyulacakmıs
Plansizgebe Phyloo iyi de onun istediği neden konuşacakmış ki ? Onun çocuğu mu? O kendi çocuklarına isim koymuş herkes kendi çocuğuna koysun. Valla ben kimseyi karıştırmıyorum eşimde sen karar ver taşıyorsun doğurup bakan büyüten sensin sen karar ver diyor
ipek63yldz_ ebrugns41 Oğlumun Adı Muhammed Ali direk karar verdik hiç degişmedik ❤️ Şuan doktor %80 kız dedi Eşim Nehir olsun dedi Bende yanına ikinci isim olarak Ada yada Aden koyalım dedim 🤗 Hemde Ali isminede uyumlu olur diye 🤗