susemesvan Balbebek012 Seninle günlerimiz aynı merak ediyordum doğurdun mu diye ama benim gibi beklemedesin sanırım .
Rafaelli Acemianney 40+0 doguramıyorum😀😀😀bende son bir haftada beklemeyi dusunuyorum, ne acılma ne agrı hıc bır sey yok
ertonunannesi23 Acemianney gerçekten bu ben ya doktor sabırlı olmak gerekiyor dedi . Ama inanın ben sabirsizim sanki hep içimde kalacak gibi. Nstde sancılarım var ama açıklık hiç yok 🥲
Deleted33000 Acemianney canım ilişki yasa ve yerleri çömelerek silmeni tavsiye ederim ve çömel kalk bide YouTube de bı video varmış doğumu başlatma hareketli mi ne burdan duymuştum onu da bı dene istersen inşallah kolay bı doğumun olsun
kronikyorgun_23 41+0 da doğum yapmış biri olarak söylüyorum bebek geleceği günü kendi belirliyor, bekleyin derim sağlıkla gelsin inşallah 🌸 çömelerek yer silme, yürüyüş, ananas yiyin aklıma gelenler bunlar
Balbebek012 keyfimin-kahyasi-misin ahahhaa 😂😂 bizim bebeler böyle neyse doğunca direkt askere göndereyim bari
rr321rr Acemianney Çarşamba günü 40+0 oluyoruz doktor beklemenin bir anlamı yok dedi suni sancı verecekler nst de de sancılarım çıkmıyor açıkcası suni sancıyada iyi diyen yok bi korkmuyor da değilim 🤦🏻♀️
rr321rr Acemianney Kimisi kişinin kendi ağrısı oluyor suni sancı diyor kimiside doğum ağrısındanda zor oluyor diyor zor veya kolay elbette doğacak bu bebekler çok da korkutmamak lazım diye düşünüyorum 🤔