Merhabalar 17 gün oldu doğum yapalı anca yazabildim 😁
Normal doğumdan korktuğum için bir de 38.haftada çatı darlığım çıktığı için 39+0 da sezeryan günü aldım. Sabah da 07.30 da yatışım yapıldı damar yolu açıldı üstümü giyindim ve ameliyathaneye götürüldüm heyecandan korku vs hissetmedim ama biraz tedirgindim neyse ameliyathanede hazırlıklar vs yapıldı serumum takıldı sonrasında en korktuğum spinal anestezi yapılacaktı oturdum ellerimi dizimin üstüne koydum belden iğne yapıldı asla ve asla acı hissetmedin sadece çıkarırken değişik hissettim ama acı ağrı vs hissetmedim göğüsten aşağıya doğru bi ısınma geldi geri yatırdılar önüm kapatıldı sonra sondam takıldı spinalden sonra takıldığı için hiçbir şey hissetmedim doktorum geldi ve hemen ameliyata başlandı 5dk sonra Gülcemi kucağıma verdiler zamanın nasıl geçtiğini anlamadım hatta ne çabuk oldu diyerek gülmüştüm 😁 spinalden dolayı mide bulantısı geldi kusma hissi oluyor ama kusmuyorsunuz çok normalmiş Gülceyi giydirirken benim dikişlerim yapıldı o da 5,10 dk sürmedi bile ameliyatım toplam yarım saat sürdü. Sonra odaya çıkarıldım maalesef sezeryandan dolayı hemen sütüm gelmedi mama desteği yaptık ama bebişimi tenimle temas ettirdikçe göğsümde tuttukça sütüm gelmeye başladı bu arada kayısı hoşafı hem gaz çıkarma için hemde süt için oldukça faydalı tavsiye ederim. Spinalin etkisi geçtikten sonra çalışanlar geldi üstümü giydirdiler ve ilk yürüyüş için yardımcı oldular kendim destek alarak kalktım yere bakmadan karşıya bakarak derin derin nefesle acıya aldırış etmeden yürüdüm sonra hiç oturmak istemedim ki hemen ayaklanıyım 😁 gazım da çıkmıştı zaten ertesi gün yürüyerek hastaneden çıktım evde de annemin ve eşimin desteği ile 3. Gün tamamen ayaktaydım kendi işimi yapabiliyordum çok şükür geçti şimdi 17 günlük olduk bile 😁🤍