Gul1402 bende 10+1 olacaktım doktorum geç döllenme dedi adet günümü yumurtlama günü olarak hesapladı bir hafta geç olduk 😀😀😀 sen hala gitmedin mi kızzzz ben pazartesi tekrar gşttiiim şimdi 12. Haftada gidicem testler falan varmış bide ense kalınlıgı 🥰🥰🥰 git kız git ben hep özlüyorum 😀😀😀