Hifaakim 14.haftamda augmentin kullandım iyi ki kullanmışım iyileştim 27.haftamda doktor yine antibiyotik verdi içmedim daha kötü oldum erken doğum riskim bile oldu enfeksiyon yüzünden doktor veriyorsa kendi kadın doğumcunuz veriyorsa kullanın şu an 33.haftam