Hifaakim bebeğinize zarar verecek olsa doktor neden versin? Ama yinede kadın doğum doktorunuza danışıp kullanın. Burada doktor yok doktorunuza danışmak daha uygun olur. O gidişatını, değerleniriz ile ilgili bilgiye sahip. İhmal etmeyin bebeğinize enfeksiyon daha ciddi verebilir. Geçmiş olsun şimdiden 🌸