Birşey sorabilir mıyım benim yanımda kalabilecek hickimse yok eşim var burda sadece ebe bana oda arkadaşın kabul ederse eşin kalabilir ama yine de yanına birini ayarlamaya çalış dedi başına böyle bsy gelen var mı bu hastanede eşiniz kaldı mı yanınızda?