Betl12
Farabiden çok memnun kaldım. İlkte memnun olmasa idim ikinciyi yapmazdım. Gerçekten çok ilgili hemşireler olsun doktorun odaya gelip kontrol etmesi hal hatır sorması olsun.
Yatısim sabah 7 de yapıldı 10 da alındım ameliyata. O süre zarfinda eşim hep yanımda idi çıkarmadılar. Bebek doğduktan sonra da odaya 11 gibi geldim eşim 3 e kadar yine yanımda idi.
Birde akşam 19:00-20:00 arası gelip gördü görüş saatinde.
Refakatçi tek kadın kabul ediyorlar.
Odaları da temizdi. Her gün çöpleri aldılar yıkadılar da odayı da sildiler. 2 gün kaldım.
Odalar iki kişilik arada perde var.
Farabide gidecek iseniz Murat Epozdemir ve Berk Güzelbakanı öneririm🌸