Papatyasever ben unı mom çatlak önleyici yağ kullanıyorum henüz çatlamadı karnım ama kalçalarım çatlamış farketmemişim. bi haftadır kullanıyorum çatlaklarda biraz düzelme olduğunu farkettim. Henüz tamamen geçmedi ama. İnşAllah Da çatlamam. Tek sorun yağın kullanımı biraz zor. Ne kadar eödirmeye çalışsanızda yağlı kalıyor. Kremini alsak o nasıl olur acaba iyi midir? Krem kullanan var mı?