zynpknt evt ben serklajliydim 32+6 da maalesef doğum yaptım çok zor günler geçirdim keşke bende ileri haftaları görseydim prematüre bebek zor maalesef sizinki ne kadar beklese o kadar iyi maşallah bebise hayırlı doğumun olsun sağlıkla al kucağına lütfen uyu güzelce lütfen bide sezeryan olacaksa wc çık öyle git ben çok zorlandım serklajli olduğum için zaten zor yapıyordum doğumdan sonra kibrandim