Esum48 ayy eşimde çok kıllı ve bebekte öyle olacak diye çok korkuyorum 🥹 bide bizimde kız çocuğu 😀 gerçi öyleleri büyüyünce çok güzel olurmuş , eşim için maymun yavrusu doğmuş demişler aile içinde babaannesi “yok yok bu çok yakışıklı olur büyüyünce “ demiş , harbidende yakışıklı kocam 😀😀