Genetik olabilir, dökülebilir aynı zaman da dökülmeyedebilir ama şu konu da haklısınız akran zorbalığı için endişe ediyorsanız. Belki çaresi vardır. Kızım 8 yaşında ikinci sınıfa gidiyor, geçen anlatıyordu sınıfta bi kızı ağlatmış arkadaşı. Kaşının ortası recep ivedik gibi tek kaşlı falan demişler. Çocuğun ailesi okula gelmiş vs. Çocuk okula gitmek istememiş annesi de sırf bunun için çocuğa kahkül kestirmiş kaşı gözükmesin diye. Artık zamane çocukları çok acımasız bizler için önemsiz olan şeyler çocuklar için dalga konusu ben sizi çok iyi anladım. İnşallah dökülür 🙏😊