Donaldvetomris özele gidiyorum nöroloji doktorumda özelde, ikiside normal olabilir dedi acaba hayatımda çok az geçirdiğim için mi epixx 500mg günde bir defa kullanıyorum aslında
İlacı bıraktıracaklardı ama hayatında bir daha stres olursan üstüste gelirse tetiklerse diye azda olsa iç diye tavsiye verdiler bende içmeye devam ediyorum. İnşallah teşekkür ederim çarşamba doktora gideceğim o yüzden çok kararsız kaldım sezaryen desem mi diye düşünüyorum normalide denemek istiyorum 😓