Hazucak özelde doğum yaptım ben sizinki de mi özel hastane. Dediğim gibi benim nöroloji doktorum kesinlikle izin vermedi doğum doktorum da epilepsi hastalarına sezaryen yapıyoruz dedi hatta anestezi uzmanı yarı uyuşturmaya bile izin vermedi direkt komple bayıltmalı oldu epilepsi ciddi bir hastalik tehlikeye atılmaz eğer devlet hastanesi ise siz yine de başka yerlere de görünün inşallah sağlıklı kolay bir doğum olur 💜 sizde ankaradasiniz sanirim ben medical Park batikentte doğumumu gerçekleştirdim