Bulutyasav canım öncelikle geçmiş olsun doğum yapmışsın sanırım allah bebegine sana sağlık versin. Yazını görmeden 1 dk önce aynı soruyu ben sordum konuyu açtım bende iki gündür baş ağrısı yasiyodum tansiyonum yükselmiş çok değil ama 13-9 olmuş bugün dahiliyede idrar verdim idrarda protein eser yazıyo doğum doktoruma gönderdim sonucu yarın hastaneye çağırdı tekrar idrar ve tansiyon kontrolü yapilcakmis. 39+3 haftalik hamileyim bu arada canim