Bulutyasav benimde aynı şekildeydi. 32. Haftada çıkmıştı preklamsi teşhisi konuldu. Bende hastanede 2 gün kaldım ilaç tedavisine başladılar. Baya yüksek dozda 2 ilaç içtim 38. Haftaya kadar. 38 haftada suyum geldi ve gebelik zehirlenmesi olduğu için sezeryanla doğum yaptım. Seni sadece kontrol altında tutuyorlar. Eve gittiğindede aynı şeyi sen yapıcaksın. Ben her gün tansiyonumu ölçüp not alıp doktoruma gösteriyordum.