ygmur13 ilayy1409 bende de 2 gündür kasıklarımda batma ağrı var ya düşünmemeye çalışıyorum bat 13 🤦🏻♀️
Ozlm_24 serra_62 adetten önce gögsüm şişer ve agrır o var sadece ve arada kasık agrısı gelip gidiyor belirti olarak sayamıyor. Adet öncesi yaşadıklarıma aynı malesef
Deletedmom_247 serra_62 benim de bat 15 🎉 Sadece sol kaşığıma 2 gündür inanılmaz ağrılar giriyor inşallah pozitif haberler alırız hepimiz canım kızlar ♥️🙏