ozgeysr serra_62 ben pcosluyum dongum duzensiz uygulamada bu zamanlarda gosteriyor hebuz yumurtlamada gormedim glifor kullaniyorum ayrica levetrion kullaniyorum insallah olur bu ay🥹💖
Arazynp serra_62 benim bat 9 Mayıs beklemedeyim. OVulasyon günüm geçti. Regle 11 gün kaldı. Sağ kasigimda ara ara kramp tarzı bir ağrı hissediyorum ama bakalım hayırlısı :)) henüz çok erken haftaya erken gebelik testi yapmayi düşünüyorum çok sabirsizlandim. İlk cocugumda da bu şekilde öğrenmiştim. ☺️ İnsallah mujdeli haberleri alırız Mayıs’ta 🌸
kubracyln Aranızda yeniyim ikinci gebelik için uygulamayı biraz önce indirdim inşallah hepimiz hayırlı haberler alırız mayısta 🥰🥰
Arazynp serra_62 ovulasyon testi yapmadim ama benim reglim düzenlidir. Kendim hesapladim. Olur inşallah
ygmur13 Merhabalaar ben de bat 13 Mayıs beklemedeyim, ovülasyon sürecini değerlendirme ve gün aşırı ilişki aşamasındayım inşallah iyi haberler alalım🙏🏻🌺
ilayy1409 Benimde bat 14 kasıklara ani batmalar oluyor ve ayaklarım asla ısınmıyor ben de sizinle bekliyim hanımlar pcosluyum ayrıca ✋🏻
ygmur13 ilayy1409 bende de 2 gündür kasıklarımda batma ağrı var ya düşünmemeye çalışıyorum bat 13 🤦🏻♀️