kalorisizpatates H_selooo göbek çektirmeyi çoğu kişi öneriyor denemekte fayda var ama benim kesinlikle tavsiyem rahim filmi çekilmek🤲🏻🌸
Elif3419 H_selooo erkeklerin sperm değerleri değişiklik gösterebiliyor tekrardan eşiniz sperm testi versin bence eşiminde değerleri düşüktü bi sonraki gitmemizde varikosel olduğunu öğrendik ameliyat oldu mesela, rahim flimi çekilirsen tüplerin açık mı nasıl öğrenirsin.. Genel olarakta düşünmeden 3 ay öncesinde folik asite başlamalısın hergün düzenli havuç ceviz yumurta yemeye dikkat ettim ve belimi ayaklarımı çok sıcak tuttum
kalorisizpatates H_selooo böyle ilmini bilen hoca kadınlar yapıyormuş kolay gebe kalmak için ben de pek bilmiyorum bana da önermişlerdi ama rahim filmi çekildim 2. Ayında hamile olduğumu öğrendim inşallah sağlıklı olur isteyen herkese nasip olsun inşallah
Nesrnn Rahim fılmı cektırebılırsınız, siz veya eşiniz hıc kontrol olmadıysanız doktora gidebilirsiniz, belinize yakı uygulayabılırsınız,ovulasyon testi deneyebılırsınız ve bunun dışında bıraz stres yapmamanız lazım
H_selooo Nesrnn ikimizdr gittik bana sadece ultrasonda baktı yumurtalıkların gayet sağlıklı görünüyor dedi gönderdi eşimede spermlerin hızı biraz düşük diyip takviye verdi
GezenTavuk_2 H_selooo işte ne biliyor musun canım gerçekten herkes burada çok doğru söylüyor buna ben kendim için de canlı şahidim direkt her şeyin başı stres her hastalığın başı olduğu gibi her şeyi etkiliyor stres yapma akışına bırak Allah onu sana vereceği zamanı bile sen stres yaptıkça rahmini kasıyorsun bu sefer olacağı varsa da oluşamıyor stres yapma
Nesrnn H_selooo anladım o halde yakı yapabilirsin veya ovulasyon testi de deneyebilirsin kac yıllık evlısın
Nesrnn GezenTavuk_2 kesinlikle size katılıyorum 9 yıllık evliyim gıtmedıgım doktor aşılama tup bebek yakı göbek cektırmek ovulasyon testi zaten haddi hesabı yoktu hepsini denedim baskı apayrı kendımı strese sokmak apayrı zordu en son olmuyorsa olmasın napım elimden geleni yaptım ben rahatım dedım ve saldım ama ole böyle degıl ne adet günleri ne Baska bısey hersey akısında gezdım eglendım kafa dağıttım işe girdim evle ılgılendım o ara fıtık oldum tedavı goruyordum ben o tedavı esnasında bir de annemın evını tasıdık temizledik ve 2 gun sonra gebe olduğumu ogrendım stres vücudu fazlasıyla etkılıyor kım ne derse desin en buyuk dusmanlardan bırısı
GezenTavuk_2 Nesrnn çünkü ben şundan örnek vermek istiyorum ben ilk evlendiğimde gebelik çok istiyordum Çok kafaya taktım testlerim hep negatif çıkıyordu sonra ben bir gün saldım sanıyorum ki adetime daha 2 hafta var eşimin memleketine gideceğiz bir test alayım yapayım dedim Bir baktım anında kıpkırmızı çizgi çıktım meğerse Ben 8 gün gecikmişim o derece kafama takmadım yani atın Benim şu an mesela ben planlı gebelik yapmaya çalışıyorum çünkü benim kan pıhtılaşmam olduğu için ama elimden geldiğince yine kendimi stresten uzak tutuyorum
Nesrnn GezenTavuk_2 öyle bende adet olacak dıye beklıyordum ama sureklı uyku halım vardı dedım 1 test alırım ama Baska yapmam anında cıft ve ben 5 haftalık gebeymısım stres diyorlar abartıyorlar ne alaka diyenler var ama yasayan bırısı olarak 9 seneye anlattığımda hak veriyorlar
GezenTavuk_2 Nesrnn öyle kesinlikle herkesin yaşadığını herkes bilemez onu sen bilebilirsin sadece Allah bir daha yaşatmasın canım benim