babyloving Dmttthemum valla bilmiyorum ki sekiz ay önce arkadaşım doğum yaptı şimdi ikinciye hamile ona soruyorum devlete gidiyordu serviks ne diye bize soruyo yani hiç doktor bahsetmedi bile demek ki ve 40 haftayı tamamlayarak doğum yaptı biz neyi yanlış yapıyoruz bilmiyorum ki
Dmttthemum babyloving bizim yapısal olarak sorunumuz var muhtemelen benim kızımda da sınırın altına düşmedi ama hep sınırda gidiyordu ama yatmadan 38+4 te doğurabilmiştim bunda sınırın altına düştü yaş da ilerledi tabi dikkatli olacağız yapacak bir şey yok peki siz her gittiniz vajinal mi ölçüm yaptıracaksınız ben karından istiyorum artık bir sorun varsa anlaşılır diye düşünüyorum gerçekten psikolojim bozuldu
bilgemomy Dmttthemum su gelmesinden ziyade poş aşağıya sarkıyor açılma olursa doktorunuzu bulun erkenden inşallah canım benim Allah yardım etsin dinlenmene özen göster . Bayburtluyum bende kuzenim orada yaşıyor arkadaşına dikiş attılar istersen doktor ismi alayım ?
Dmttthemum bilgemomy bayburtta mı attılar burada atmıyorlar diye biliyorum ama sorarsanız çok sevinirim çünkü beni geçen hafta direk trabzona sevk ettiler
canssam Dmttthemum aynısı banada oldu özelde kısa dedi araştırmaya gittim normal dedi 30 mm gerek yok dedi. Hatta çalışabilirsin dedi
canssam Dmttthemum hemşire olmama rağmen bende zor aldım başka doktora gittim almak için ama aldım 1 ay heyet çok şükür
Deryyyaa Benimde 22+4de detaylıda rahim ağzı uzunluğum 37 ölçüldü Ama ne yazıkki 1.5cm açıklık varmış O yüzden bana evde yatış progestan ve magnezyum verdi Başına gelen varmı bilmiyorum dikişe gerek olmadığını söyledi uzunluğum iyi olduğu için
Dmttthemum canssam bana veriyorlar hemen riskli diyorlar kendileri diyor zaten sakın çalışma diye belki benim yaşım da 37 ondan da tedbirli davranıyor olabilirler 3 kere 10 ar günlük aldım şimdi heyet alacağım ben de
Dmttthemum babyloving evet günde 3 kere fitil ben bazen iki kullanıyorum iki yaşında kızım var ondan fırsat bulup çok yatamıyorum açıkçası bir de magnezyum kullanıyorum sizin nasıl oldu
babyloving Dmttthemum ben en son 30 haftalıkken gittim normalde hep 37 ölçüyodu 35 ölçtü o zaman fitile devam et dedi şimdi 31+3 oldum çok şükür ama hala tehlikeli diye yatmaya devam ediyorum
Dmttthemum babyloving ya ben ilk kızımda 28 haftada 26 mm ölçülmüştüm doktor hiçbir önemi yok demişti 24. Haftadan sonra önemsiz demişti ben hiç yatmadan fitil kullanmadan 37. Haftaya kadar çalışmış 38 +4 te doğum yapmıştım şimdi kısalma daha erken bir haftada oldu ama uzadı tehlikenin kalkmış olması gerekmiyor mu otomatik olarak ben bu kısalık işinden bir şey anlamadım açıklık da yok sonuçta
faveylaa Dmttthemum 18+1im kısalık 30mm çıktı bende de doktorum 5.aylar riskli olduğun dönem 6.ayda rahatlarız riskin azalır dedi sanırım ilerleyen haftalarda daha az riski var
babyloving Dmttthemum inan bende anlamıyorum benim haftamda bile önemli şu an doktorun demesine göre ki görüyorum 34 35 hagtada bile kısalık yaşayıp dinlenen var ama bence de en iyisi umursamamak umursayınca daha de kötü gidiyo her şey
Dmttthemum faveylaa hadi inşallah 🙏 korku içinde hamilelik geçirmek çok zor gerçekten Allah hepimizin yardımcısı olsun