Bir gün arayla iki ayrı hastane çok farklı ölçüm yaptı ilk 20 mm ölçüldü dikiş attırmaya gittiğim hastane ise 30 civarı ölçtü ve dikişe gerek yok dedi ne yapacağımı şaşırdım hatta ben emin olamadığım için 3 ayrı doktor iki ayrı makineyle ölçtü bir günde uzamış olabilir mi çok tedirginim.