ikiprensannesii_ benim arkadaşımın 4 düşüğü oldu doktra gittiler hani neden düşüyor gibisinden bazısı kimyasal bazısı Dirk düşüyordu ama çaresine baktirdiklar kaç hocaya gittiklr fln hamile kaldı duscek diye korktu kanamasi fln oldu hap iğne kullandı düşmemesi için şükür sağlıklı bı şekilde kucağına aldı sende korkma ins değildir kimyasal fln dusurmezsin ins