Arkadaşlar iyi akşamlar yeni biraz ince tekrar katıldım bu uygulamaya. Benim iki kimyasal düşüğum var birde boş kese düşüğum oldu ve ben adete gün kala yani bugün kendimden şüphelenerek test yaptım hemen ikinci çizgi çok belirgin bir şekilde acaba tekrar. Kimyasal olurmu ben çok korkuyorum başına gelen varsa yazabilir mi