sonbahar_2322 Merhaba canım geçmiş olsun benim de yolculuktan kaynaklı 6. Ve 7. Haftada olmuştu progestan başlatmıştı doktor ve hastaymışsın gibi yat bi süre demişti senin dediğin gibi baya kahverengiydi şu an iyi durumdayız kanama kesildi sana tavsiyem bulunduğun şehirde kadın doğum acil varsa ona başvur özellikle şehir hastanelerinde ya da üniversite hastanelerinde oluyor bir araştır normal acili bilmem kadın doğum acilde devlet olmasına rağmen güzel ilgileniyorlar. Eğer kadın doğum acil yoksa ağır iş yapmamaya çalış pazartesiye kadar pazartesi doktora görün mutlaka bana doktorun dediği kanamanın hiç hir türü hamilelikte sevilen bişey değildir