helloandhello Hanımlar merhaba 🌹 sezeryan sonra ne zaman adet gördünüz benim 3 ay olacak daha adet olmadım 🤔
rosatue helloandhello Ben kanamam kesilince(78 gün sürdü.) peşine sonraki periyodumda hemen düzenli şekilde adet olmaya başlamıştım.
[silindi] helloandhello ben 56.gün falan olmuştum sanırım canım benim de 3,5 ay oldu 2. Reglimi oldum yeni bitti
Nazsuuu rosatue Doktorlar bişi demedi mi kanamaniz için ben kürtaj olmak zorunda kalmıştım 3 ay devam etti bende
seyma0661 helloandhello bende çok merak ediyorum 44 günlük olduk ama birkaç gündür adet sancısı gibi sancım var. Kanamam filan kesileli oldu epey. Sizde de sancı oluyor mu?
Girlmama helloandhello keske benimde olmasaydi 1 ay dayanabildi 40 kontrolumde doktorum rahim duvarin kalinlasmis erken regl olacaksin dedi 1 gun sonra falan oldum 😒
Girlmama helloandhello rahim inceliyor hamilelikte daha sonra kalinlasip eski haline donuyor benimki erken oldu
saglikciaanne helloandhello evet doğumdan sonra iki yol adet olmadım doktorum emzirirken olmamamın normal olduğunu söyledi. Kasım ayinda adet olacak gibi sancılandım olacağım sandım olmadım meger hamileymisim ksjsjsjsjsjsj 🤣