Ebruu_ozt istkizannesi evet 😊 kizimda kullandik 4 yasinda simdi de oglumuzu bekliyoruz kullanmak icin 💙
MeltemKocamer Seymakayaoglu çok zor çoşu insan geçiyor o durumdan..Allah yardımcınız olsun inşallah..bu günlerde geçecek hiç merak etme.güzel günler yakın☺️
Burjucan istkizannesi bizim de son 82 2. Trimester çok hızlı geçti bana da çalışıyorum zaten onun da etkisi var 32. Haftada izne ayrılıp odayı hazırlama kıyafet yıkama ütüleme işlerine başlıcam
istkizannesi Burjucan bende çalışıyorum o yüzden bana da haftalar gün gibi geçiyor. Bakalım bende 35 36 da ayrılıcam kısmetse
Yasemincifci istkizannesi 111 günümüz bizede az kaldı bebek arabamızı almıştık cinsiyetimiz belli olmadan bebek bakım çantamızıda almıştık bebeşin kuyafetlerinide aldım ben kaldım çantam henüz hazır değil çamaşır yıkama ütülemeye bende hiç girmedim daha