istkizannesi 25+2 canım bende ilk üç ay geçmemişti bana da cinsiyet öğrendikten sonra sanki daha hızlı geçti zaman. bende 10 kilo aldım :) pişman değilim.Kıyafet yıkama falan için bence erken daha ben 30 dan sonra başlamayı düşünüyorum. Bebek arabası kaldı sadece eksiğimiz onuda casual cadillac air alıcam e bebek ten 17 sinde tekrar indirime girecek.