Kızlar 37 haftalığım bugün sabah 6 dan beri sancılarım başladı düzenli bir şekilde 11 gibi hastaneye geldim 2 cm açılma ve düzenli sancım var ama açılmam ilerlemiyor pilates yapıyorum ördek yürüyüşü yapıyorum suni sancı mı verirler nasıl ilerler bu açılma ilk doğum bu arada devletteyim