Bugün çatı muayenesi olacaktım 1 haftadır gözümde çok büyüyordu burdaki yorumları okuyup korkuyordum. Acıdan ağladım bağırdım yazan bile vardı. Ama inanın hiçbir acı hissetmedim muayene olacak olan varsa hiç gözünüzde büyütmeyin. Sadece bir baskı hissettim o kadar