rosatue newmommmyy2 En kötü son haddinde hissedersiniz. Açılma ile birlikte kuvvetleniyormuş sancılar. Öyle diyorlar.
newmommmyy2 rosatue gerçi evet açılmam ilerledikçe hissederim herhalde dediğiniz gibi ay dua edin bana lütfen bitsin artık bu süreç 🙏🏼🙏🏼🥹❤️
newmommmyy2 queenanne1 inşallah valla ya biraz moralim bozuldu çok yorgunum artık çünkü 🥲 evde sancım çıksa nasıl hissedicem onu düşünüyorum burda 100ken bile hiçbişey hissetmedim en ufak 🥲🥲
queenanne1 newmommmyy2 doğum başladığında hissedersin ya su gelişi falanda olabilir en kolay şekilde olsun inşallah, yorgunluğunu anlayabiliyorum gerçekten son haftalar çok yorucuymuş🥺