cauuv1 ay inşallah benimde başlamıştır doğumum böyle yükselip hiç hissetmeyince korktum bende doktorda ağrın var diyor ama yokki 40-50ye çıktığında bile en azından bebeğin hareketlerini hissediyordum sadece o hareket ettikçe yükseliyordu şimdi hiç bişey hissetmeyince bi gerildim 🥹