sonbahar_2322 neden bişey olsun ki zaten yememiz dikkat etmemiz gereken belirli besinler var çiğ besinler tüketmek mesela bakteri ürettiği için kesinlikle önerilmiyo gibi eğer katkı maddeli olduğunu düşünüyorsanız da dondurmayı evde yapabilirsiniz yada serinlik istiyorsanız karpuz falan yiyebilirsiniz zaten bazı şeyleri yemeniz gerekiyoki bağışıklığınız güçlü kalabilsin bazende canımız hiç olmaz şeyler isteyebiliyo doktorunuza sorup öyle yiyebilirsiniz içiniz rahat etmiyorsa ama bu kadar kısıtlamak sizin içinde iyi değil