nevaneva sonbahar_2322 ye nolcakki bende sürekli canm çekiyor arada bir yiyorum ama üzerine sıcak birşey içince boğaz ağrısı olmuyor
Dileminiz sonbahar_2322 Ye kız sefan olsun. 35+1 den selam. Kutularca dondurma yedim ve midemi de çok rahatlatıyordu. Sürecin tadını çıkar canım. 🥰
Su123 sonbahar_2322 başımdan beri dondurma ve buz yiyorum etraftaki insanlar çok saçma konuşuyor haliyle insana korku salıyorlar
10gamze sonbahar_2322 her gün yiyorum 😂😂 geçen kızım gökkuşağı almış sonra hemen aldım buzlu dahi canım istiyor tutamıyorum kendimi kışında yedim
Queenhera Ben dondurma yemezsem çok içimde kalır 34 haftayım önceden de yedim şimdi de yiyorum 😂 ama açık yemiyorum ne olur ne olmaz diye. Paketlilerin de son tüketim tarihine dikkat ediyorum. Bir sıkıntı yaşamadım
sonbahar_2322 Queenhera Bende yemedim zmn aklım onda kalıyor Yesemde bu seferde bişey oldu diye korkuyorum Bu sefer kafaya taktım yiycem
sonbahar_2322 Busramnida Ne güzel kafaya takmasam herseyim yerim ama İşte yedim anda pişman oluyorum canım
Emiisko sonbahar_2322 kiz 20 gundur dondurmadan baska birsey yemiyorum gunde 3 5 tane yerim nolcak ye
Deleted33000 sonbahar_2322 ye ye bişey olmaz bende ilk aylarda çok yedim dışarda kar yahiyordu ben içerde dondurma yedim şükür hasta da olmadım sonrasında sende dikkat et boğazın şişmesin
sonbahar_2322 Deleted33000 Ztn kafaya taktım bu sefer yiyecem Ardından sıcak birşeyler içerim hasta olmamak için